ivanmilke

Vreme je da Njuz.net preraste svoj format…

In core-pirate-stuff on 24. October 2012. at 22:08

Vreme je da Njuz.net preraste svoj format txt i slika – Zar NE?

Rade odlican ironican svakodnevni news – skoce i zakace i skoro svaku vanrednu vesti i informaciju, prate i region a i sire…
Znaci i brzi i hitri a u stvarno dosta slucajeva i britki, ALI

Meni tu fali jaceg medijskog “pokrivanja” i to vizuelno – audio dozivljaja koji bi ironiju digao na znatno visi nivo,  takodje bi se povecala i ukupna uvreljivost nekih od “granicnih” njuz vesti (ajkula i pijani Srbin u Sharm el-Sheikhu i sl) koji su na ivici sprdnje a sa dobrim kostimom i sminkom mogu da izgledaju hiper-realno

A ovime nisam rekao nista novo vec pricam o slicnim projektima koji postoje sirom Interneta – http://www.funnyordie.com , http://www.break.com  i meni omiljeni http://www.theonion.com  – po pitanju produkcije  i sirini tema mozda najblizi onome sto rade i nasi http://www.njuz.net

Stavljam tri klipa iz Onion produkcije svi datiraju iz 2009 godine, tada sam ih i otkrio i po pitanju satiricnog novinarstva nisam jos video bolje, mada sigurno ima i ludje od ovoga

Prvi Onion klip je iz sekcije  Today Now! – nesto kao jutarnji programa kakav zaticemo i na nasem Javnom Servisu, B92, Pinku i sl – lepuskasti muski i zenski voditelj/ka i zabava + poneka korisna a i servisna informacacija moze da pocne 

Sledeci Onion je iz sekcije NewsRoom – nesto kao vazne vesti u kolazu/paketu ali prica koju vam linkujem je neverovatna, prosto mi je neobicno da raspolazu na takav nacin sa imenom jednog svetskog brenda 

Za kraj ostavljam Onion nazvacu ga Generacijski Klip – tesko je opisati ovoliku kolicinu cinizma i ironije kojom je prikazana nasa nada i uzdanica nasa Digitalna Omladina

Ko dovde stigne i pogleda nek mi javi ako nadje nesto smesnije – fala unapred

Over and Out – Ivan Milke

  1. Ovi klipovi su upravo i razlog zasto ih Njuz jos uvek nema. Ovakva produkcija je od nas celu vasionu udaljena a sam koncept Njuza gde se zahteva savrsena forma, upravo takvu produkciju zahteva. Bez amaterisanja i snimanja s koca i konopca. Tako da je to sve, za sada, nedosanjani san.

  2. Dejane drago mi je da je ideja o eventualnom preformatiranju Njuza dosla do (nekog od) vas

    Mislim da se Njuz ne treba porediti bukvalno sa ovim klipovima, vec sa principom i vrstom cinizma i sarkazma koji oni (a i Njuz vesti) nose. Video-tehnicka izvedba nije laka ali je nemoguca uz malo proba i vezbe – postoje mnogo razradjenih fora za “Uradi sam” produkciju

    npr

    http://raulcolon.net/greenscreen-guerilla-style-lighting/

    moja podrska u svakom slucaju!
    nadam se da cete uskoro skupiti snage za multimediju

  3. Reblogged this on ivanmilke and commented:

    Pre skoro 5 godina pisao sam na blogu Piratske Partije Srbije

Leave a Reply

